Prov!!!!!!!!!

Hej, just denna sekund så sitter jag och pluggar, var femte minut så pluggar jag till provet ( so, östersjöländerna) och sen när jag har jobbat fem minuter så spelar jag data i fem minuter, data, plugg, data, plugg, data , plugg jaa ni fattar nog.Vi har två prov denna vecka, först= nu på måndag så har vi matte prev sen på fredagen har vi so prov på östersjoländerna(superjobbit!!!!!!!!!!!!)men jag ska nog klara mig:)
Jag går ju i 5:an och då har man nationella provet så om någon kan berätta för mig om det är svårt så gör gärna det.Men snart så måste jag plugga skit mycket!!jag vill ju inte ha alla fel liksom så bye buy kära läsare:) älskar er som läser och ni som inte läser prutt på er!


//Tess♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0