Välkommen!

Hej alla läsare :) jag undrar om ni har något önskemål på ämde, exempel:kanse prata om killar eller prata om skolan,ni fattar.Jag är 11år

Blogga tror jag inte är min grej helt enkelt,jag kan liksom inte bestämma över vad jag ska skriva om(ska jag skriva om det eller ska jag skriva om det?), men jag tror att jag börjar fatta.

Ungefär för 2:årsen så visste jag inget om det här med att blogga,men sen så fick jag reda på mera och ville ha en egen chans att ha en blogg-sajt.Jag vill göra min bloggsajt bra och intressant.Jag vill att läsare ska kunna läsa det nya efter det nya inlägget från mig!
För att det ska kunna bli en aktiv och rolig blogg så måste man ju ha:Bilder,youtube filmer, inlägg och mycket mera saker. Men det jag tycker är viktigast är nog bilder och text.

En bild på mig när jag ler:)

Mitt rum!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0