Idag

Hej,idag har vi gjort en sak med klassen gissa....pingis
Min pappa är klassförälder och han älskar att spela pingis (en pappa som älskar pingis + klassförälder=spela pingis med klassen)hii
Men det var faktist roligt!Om man för betyga så blir det 9poäng av tio=SUPER BRA betyg faktist.
                                                   
                                                                      Farsdag
          Idag är det ju farsdag så jag gav han en tavla jag själv har målat


(det här är tavlan jag målade till pappa)

Vi skulle äta ute men mamma var sjuk så det gick inte,stakars mamma + mig)´:
Men pappa hade gjort en jätte god middag, det blev kykling och potatis i ungn och någon jätte god sås!
Så det gjorde inget att vi åt hemma.Vi ska snart äta efterätt och efterätten blir prinsesstårta(grön)som mamma och jag har köpt(mammas pengar)men jag var med och handlade den:)
 

Ses imorgon tror jag hej då!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0