Idag idag en vanlig vinter-dag:)

Hej igen:) Japp då var den här dagen slut:) + :( det var en vanlig okej skol dag, Jag känner mig så himla fri= jag har slutat!!!!!(jag har slutat på fotboll) jag är bara så glad, jag hade tänkt att sluta för länge sen men mamma sa bara: nej, gå ett tag till. Det var bra! man det var super bra att sluta!!!! Så efter skolan så gick jag ut med malins hund(som jag nu har gjort några gånger) och efter det så handlade jag med pappa.Och ni kom vi hem, jag har handlat skor. gympadojor tilll gympan och skol- skor. Det var det som hände idag, hej då.

Kommentarer
Postat av: sazoo

Inte för att klaga men det kan vara en fördel att skriva vad du har slutat på.

2009-11-20 @ 14:45:40
Postat av: Telis

okej/nu har jag gjort det!

2009-12-04 @ 19:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0