Hejsan!

Hej och hopppp alesammans:) jag är skit skit skit skit GLAD!!!!!!!!!!!
Min pappa har köpt en grejsimojs till mig på nätet fast inte vilken grejsemojs som helst utan.....R4i= ett flash kort till nintendo dsi(jag har ett dsi:)) jag har önskat mig det så länge och ÄNTLIGEN! Det ser ut som ett vanligt spel men det är ett R4i som man kan ladda ner filmer, spel, musik på och då slipper man köpa flera spel, utan behöver aldrig mer köpa nintendo spel för nu kan jag bara ladda ner spelet jag vill ha på kortet (gratis och laglit) eller musik eller filmer. Så just denna sekund så lever jag SUPER BRA + GALET SUPER BRA!!!!!!!!!!!!!:)

Idag har jag varit i skolan(såklart) vi hade No, Matte, Engelska, svenska, plannering och saker jag inte kommer ihåg.....
det var ju fotboll idag fast jag gick inte för JAG tycker det är BLÄÄÄÄÄ så jag ska SLUTA!!!!!!!!!
= dagen har varit väldigt skön:)

ses imorgon mina läsare:) //Tess


Kommentarer
Postat av: Sazoo

Vart köpte han kortet?

2009-11-17 @ 07:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0