Hej

Tja, just nu har jag inget att göra,jag är sjuk och är VÄLDIGT utråkad!
men www.miniclip.com brukar hjälpa, hii, aså jag brukar kolla på tv men den är paj!:(
jag börjar skolan tio över åtta men jag steg upp kl halv tolv.Men min kompis clara ringde mig på morgonen +några andra så jag vaknade typ 4 gånger innan.
Har precis vaknat på den här bilden(vill fortsätta att sova!)

jag har inte feber och så men jag har ont i kroppen.Igår så fick jag gå hem från skolan för jag mådde inge bra.

Min kompis har också en blogg den heter www.veppe.blogg.se fast hon heter Vendela på riktigt.
Jag heter Terese och jag gillar att heta Telis på sidor men jag kallas inte för Telis jag kallas för Tess eller Tessan,Terese men det beror på vilka kompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0