Hej

TJoo, jag hade tänkt att börja berätta lite om vad som har hänt i helgen.

I fredags var jag på scout disco, aså jag går inte på scouter men min kompis Anna gör det och hon fick ta med sig en kompis på discot och då blev det visst jag :) Jag dansade tryckare med en kille som hette Wiliam.
Jaaa det var den fredag.

I lördags så slappade jag mest, jag kanse var med en kompis och så, det blev en helt vanlig lördag.

Och på söndagen kommer jag faktist inte ihåg vad jag gjorde men något gjorde jag så klart.

och idag har jag varit i skolan, vi börjar halv 9 för att vi har elevens val denna vecka fast bara onsdag,torsdag och fredag och på fredag slutar vi kl 12:00 efter matan :)

det var nog allt, hej då ses imorgon (kanse !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0