Heej:)

Hej,idag har jag varit i skolan(såklart)fast jag kunde varit sjuk men åndå.
Vi hade gympa men vi dansade)= det var inte så jätte kul!Vi dansade street,men jag gillar bara att dansa liksom jaa ni vet.Jag går på dans(disco)på kindal:)men det är inte så roligt att dansa men klassen!

Idag gick jag ut med Malins hund(Malin var ju skälvklart med, och Clara  följde också med)
men japp det var typ den här dagen....juste jag har precis varit på dans:)
det var jätte roligt! men det är bara 2gånger kvar tills vi ska ha uppvisning.

Imorgon har vi läsdag(:  man ska ta med sig något gott +gosedjur och såvsäck(om man vill såklart)
men jag ska ta med mig såvsäck och något gott,jag bakade nyss en tigerkaka med min pappas kompis som ska såva över här:)!!

ses imorgon mina kära läsare<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0