En vanlig dag!

Idag var det inte alls så speciellt, det enda var att jag hade dans.
Idag hade vi so( 2 timmar :( ) och så hade vi gympa och något jag inte kommer ihåg...jag kommer
aldrig ihåh( hiii)
Vi har inte alls mycket läxor, Glosor, läs läxa och matte prov på fredag som man ska läsa på.
Jag ska ta vasin sprutan imorgon:( jag hatar sprutor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gillar du sprutor?man ska ju ta spruta i skolan men jag vill inte börja gråta för alla i skolan så jag ska ta debn där jag bor/spånga.
För jag är ju så kännslig för sprutor.

Kommentarer
Postat av: Sazoo

Jag tror inte att det kommer göra så ont. Men vi får väl se....

2009-11-18 @ 07:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0