Helgen:)

Tjoo:)

Hur mårs det?

Jag måste bara berätta varför jag inte har skrivit i helgen, jag har kommit på en ide!
Det är så att jag inte har tid att skriva på helgerna för att jag har så mycket annat att göra!
Så jag hade tänkt att jag skriver på fredag sen skriver jag inte på helgen, men jag skriver på måndag eller söndag kväll(som jag gör nu) vad som har hänt på hegen + den dagen det är:)

Så jag börjar med lördagen: i lördags var jag hos mina kusiner, jag sov över hoss dom från fredag till lördag, vi såg idol på fredags kväll(Tove och Erik äger!)  Min brorsa och min mamma var också där och såv över, så det var kul:)

Idag har jag varit med min kompis Clara:)
vi lekte så klart med Barbie! jaa och var pyttelite med min kanin <33
Jag har fortfarande på mig pyamas hiii gått i pyamas hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Sazoo

Tänkte bara påminna dig om att du skrev att du skulle lägga ut en bild på tavlan du hade gjort till din pappa

2009-11-16 @ 16:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0