Igår

Hej:) jag har inte skrivt på sistonde men igår så var jag hoss min farmor och farfar.
Fast man kan inte säja farmor och farfar för att min farfar och farmor är skilda och min farfar bor med en som heter Anita så jag säjer Anita och farfar.
Min farmor bodde med en som hette Åke men han dog för 2årsen)`:
Men när vi var  där så hände något jätte läskigt.Vi satt och åt och ungefär när vi hade ättit i 10min så..............................fick jag jätte ont i tån jag skrek och det blev kaos.Pappa kollade under bordet och under bordet så var det en getting=det var en getting som hade bittit mig,det gör fortfarande ont):
Mamma tyckte först att jag skulle åka till akuten men det gjorde vi inte.Det gjorde så ont för att jag har aldrig blivit biten av en getting förr + att jag är jätte känslig för sånt.

en bild på mina syskon och jag, jag är i mitten:)


 Jag och min kompis lekte också med barbie igår (=   (som vanligt)
Vissa tycker det är barnsligt att leka med barbie, längre än 3:an tycker vissa att det är så konstigt när man leker, med det skiter jag i.
Jag och mina kompisar älskar att leka och det går liksom inte att ändra på,vi är som vi är.
Jag har lekt sen jag var jätte liten,jag har ärft en del barbie av min syster och jag har köpt nya efter nya själv.
Min syster är 16 och leker inte men barbie längre.När hon var liten så hade hon också massor av barbie bilar och massor med möbler och sånt så blir det lite roligare när man leker(:
Jag tror jag kommer leka tills jag känner att det inte är roligt längre,jag kommer inte sluta leka med barbie bara för att några retas!

Min kompis clara när hon letar kläder till sin barbie(:


Bilden är på mig.Barbiens när dom e på disco och dansar:)


Kommentarer
Postat av: clara ahlin

inte för att klaga men bilden kan du väl vända?????

2009-11-09 @ 19:23:03
Postat av: Sazoo

Ja då blir det ju enklare att se

2009-11-16 @ 16:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0