Tjaoo

Tja, idag har jag haft en tråkrolig skoladag.Vi gjorde inte jätte jobbiga saker idag.
Vi hade No/kemi och så hade vi svenska och engelska(glos-förhör)och så hade vi matte,så det var ganska ok:)
Jag har också varit och handlat med pappa nyss vi köpte danskläder=kläder vi ska ha till dansuppvisningen.
En bild på danskläderna.

Dom klimmiga tajtsen är från ginatricot och det rosa linnet är från h&m.

En snygg bild på mig när jag har på mig danskläderna.

Idag har jag också haft fotboll(super tråkigt)fast jag gjorde 3 mål på matchen aså vi har alltid eller nöstan alltid matc´h på slutet så det är bara en trärninngs match.2mål hjälp av anndra 1mål hjälpt av mig själv.Vi har trärninng på måndagar kl: 17:15 till 18:30 och så har vi trärninng på torsdagar kl: 16:00 till 17:30, fast inte helt säcker för att det är typ nya tider.

Idag köpte jag också nya byxor:

Lila mjukisbyxor från h&m.

Hej då läsarna:) ses imorgon (kanse)


Kommentarer
Postat av: Pappi

Pappa Diggar sin Underbara Trollunge !!!!!

2009-11-10 @ 20:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0